Меню

Скайрим индикатор здоровья врагов

Please log in or register

To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account

Display Enemy Level

File information

Last updated

Original upload

Created by

Uploaded by

Virus scan

Tags for this mod

About this mod

This MOD displays enemy level and enemy health numbers on the HUDMenu.

Off-site requirements

Credits and distribution permission

  • Other user’s assets All the assets in this file belong to the author, or are from free-to-use modder’s resources
  • Upload permission You are not allowed to upload this file to other sites under any circumstances
  • Modification permission You are allowed to modify my files and release bug fixes or improve on the features so long as you credit me as the original creator
  • Conversion permission You are not allowed to convert this file to work on other games under any circumstances
  • Asset use permission You are allowed to use the assets in this file without permission as long as you credit me
  • Asset use permission in mods/files that are being sold You are not allowed to use assets from this file in any mods/files that are being sold, for money, on Steam Workshop or other platforms
  • Asset use permission in mods/files that earn donation points You are allowed to earn Donation Points for your mods if they use my assets

Author notes

This author has not provided any additional notes regarding file permissions

File credits

This author has not credited anyone else in this file

Donation Points system

This mod is opted-in to receive Donation Points

Translations available on the Nexus

Language Name
Russian Author: Feelogil DisplayEnemyLevel — Russian

Version 1.3.1

  • Resolved conflicts with some mods.

Version 1.3.0

  • Added ini option to change the text color of enemy health numbers.
  • Added ini option to display combat target name.

Version 1.2.1

  • The swf file was placed in the «exported» folder. This fixes the problem that enemy health numbers are not displayed.

Version 1.2

  • Added function to display enemy health numbers.

Version 1.1

  • Added an INI file to customize enemy name.
  • Added function to change text color by level difference between player and enemy.

Version 1.0

Straight donations accepted

[Description]
This MOD displays enemy level and enemy health numbers on the HUDMenu.
You can open » DisplayEnemyLevel.ini » to change the settings.

[Requirement]
SKSE 1.7.3+

[Compatibility]
Less Intrusive HUD II — Compatible.
SkyHUD — Compatible.
Customizable UI Replacer — Some presets do not change color. See «How to fix color for Customizable UI Replacer.png» to fix it. The position of the enemy HP numbers will be out of position, so open «DisplayEnemyLevel.ini» and set the position. See the «Customizable UI Replacer» mod page for the values.

[Credits]
himika for libSkyrim.
SKSE team for SKSE.

My Mods


LE | SE MiniMap
LE | SE Equipment Upgrades
LE | SE Armor Break
LE | SE Floating Damage V2
LE | SE Copy Character Appearance
LE | SE Attributes

LE | SE Floating Damage
LE | SE Equipment Durability System
LE | SE Display Enemy Level
LE | SE Locational Damage(SKSE Plugin)
LE | SE Difficulty Balance
LE | SE Animation Loading Fix
LE | SE Disable Follower Collision
LE | SE Additional Techniques
LE | SE Copy and Paste in Console
LE | SE Dynamic Animation Replacer
LE | SE Player Rotation in ShowRaceMenu

Источник

Elder Scrolls 5: Skyrim, the «Immersive HUD — iHUD 3.0b3»

pix.PlayGround.ru pix.PlayGround.ru pix.PlayGround.ru pix.PlayGround.ru

Immersive HUD — iHUD 3.0b3

Размер: 26,68К
Автор мода: Gopher
Перевел: Арсинис
Оригинал: www.nexusmods.com/skyrim/mods/3222/?

Суть iHUD в том, чтобы подарить ощущение погружения в игру, возникающее при отсутствии интерфейса, но в тоже время сохранить полезные стороны оного. Таким образом iHUD временно делает определенные элементы интерфейса видимыми, когда они нужны, и скрывает их, когда в них нет потребности.

ТРЕБОВАНИЯ:
Skyrim, SkSE, SkyUI

Так что же конкретно вы можете?

Переключать видимость компаса по нажатию клавиши ‘x’. Вы можете изменить клавишу через МКМ (доступно в SkyUI).
Прицел видим только когда вы используете оружие дальнего боя/посох или заклинание, или при взгляде на активируемые вещи.
Позволяет вам менять прозрачность компаса и прицела.
Парящие квестовые маркеры видны только тогда, когда виден компас.
Вы сможете убрать индикатор скрытности, но при этом сохранить прицел при использовании лука, посоха или заклинания.
Ускорить исчезновение индикаторов здоровья, магии и запаса сил, как только они восстановятся на 100%.
Легко настроить мод по своему вкусу из меню конфигураций модов SkyUI.

Что нового в этой версии 3.0b3

Fixed the bug with enemy health option not being remembered when you load your save.
Исправлен баг, когда опция показа вражеского здоровья на запоминалась при загрузке сохранения.
Виджеты SkyUI (активные эффекты и т.д) отделены от остальных.
МКМ подчищено, чтобы быть более понятным.

Источник

Please log in or register

To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account

Floating Damage

File information

Last updated

Original upload

Created by

Uploaded by

Virus scan

Tags for this mod

About this mod

Displays damage text on actors.

Off-site requirements

Mods requiring this file

Mod name Notes
Aimed Shots If you want to have floating HEADSHOT message.

Credits and distribution permission

  • Other user’s assets All the assets in this file belong to the author, or are from free-to-use modder’s resources
  • Upload permission You are not allowed to upload this file to other sites under any circumstances
  • Modification permission You are allowed to modify my files and release bug fixes or improve on the features so long as you credit me as the original creator
  • Conversion permission You are not allowed to convert this file to work on other games under any circumstances
  • Asset use permission You are allowed to use the assets in this file without permission as long as you credit me
  • Asset use permission in mods/files that are being sold You are not allowed to use assets from this file in any mods/files that are being sold, for money, on Steam Workshop or other platforms
  • Asset use permission in mods/files that earn donation points You are allowed to earn Donation Points for your mods if they use my assets

Author notes

This author has not provided any additional notes regarding file permissions

File credits

This author has not credited anyone else in this file

Donation Points system

This mod is opted-in to receive Donation Points

Straight donations accepted

[Description]
This is a mod that displays damage text on actors.
You can open » FloatingDamage.ini » to change the settings.

[Requirement]
SKSE 1.7.3+

[Compatibility]
Compatible with most mods.

[Change Log]
2018/04/22 v1.5.1
— Fixed the positions of text «BLOCK», «SNEAK» and «CRITICAL».
2018/04/21 v1.5
— Damage text animation can be changed to several patterns.
— Critical attack and sneak attack can be set separately.
— «BLOCK», «SNEAK» and «CRITICAL» are displayed at the position where damage is displayed.
— The degree of dispersion of the damage display depends on the distance between the player and the actor.
— Damage text is displayed on the flying dragon.
2017/12/07 v1.4.1
— Added ini option to display Magicka and Stamina damage.
— Added ini option to append characters to damage numbers.
2017/12/06 v1.4
— Added function to display healing numbers.
2017/12/02 v1.3.1
— Fixed the positions of text «BLOCK» and «CRITICAL».
— Changed ini option «EnableBlock» and «EnableCritical» to make some settings.
— Added ini option «BlockSize» and «CriticalSize» to change font size.
2017/12/01 v1.3
— Added ini option «Alpha» to change opacity of font.
— Added ini option «OnlyHostile» to not display damage text on actors outside the range.
— Added ini option «EnableBlock» to display text «BLOCK» when blocking.
— Added ini option «EnableCritical» to display text «CRITICAL» when you do sneak attack or critical attack.
2017/11/24 v1.2.2
— Added ini section [FirstPerson] to display damage in first person view mode.
— Fixed «FarRadius» setting does not work in version 1.2 and 1.2.1.
2017/11/23 v1.2.1
— Minor bug fixes.
2017/11/23 v1.2
— Some optimizations.
2017/11/20 v1.1
— Added shadowed damage text.
— Added ini option «Name» and «Size» to change font and font size.
— Added ini option «HideNoLOS» to hide damage when the player does not have line-of-sight to the target.
— Added ini option «FixIsInMenu» to avoid CTD when opening menus.
2017/11/15 v1.0
— Initial release.

[Credits]
himika for libSkyrim.
SKSE team for SKSE.

My Mods


LE | SE MiniMap
LE | SE Equipment Upgrades
LE | SE Armor Break
LE | SE Floating Damage V2
LE | SE Copy Character Appearance
LE | SE Attributes

LE | SE Floating Damage
LE | SE Equipment Durability System
LE | SE Display Enemy Level
LE | SE Locational Damage(SKSE Plugin)
LE | SE Difficulty Balance
LE | SE Animation Loading Fix
LE | SE Disable Follower Collision
LE | SE Additional Techniques
LE | SE Copy and Paste in Console
LE | SE Dynamic Animation Replacer
LE | SE Player Rotation in ShowRaceMenu

Источник

Ненавязчивый HUD 1.1

Данный мод позволяет настраивать расположение, размер и угол поворота элементов HUD (Head-Up Display), то есть элементов, видимых на основном «игровом» экране. Хотите сделать вертикальное расположение полосок ХП, маны или стамины? -Нет проблем. Хотите уменьшить их, дабы они занимали меньше места? — Пожалуйста. Передвинуть/изменить размер/повернуть можно любой «ванильный» элемент экрана: полосы ХП/маны/стамины, заряды зачарованного оружия, субтитры, компас, название и кол-во стрел, оповещения в левом верхнем углу экрана, оповещения типа «Выучен новый крик», полоску Вашего прогресса в уровне и умениях — в общем, можно двигать все.

Помимо этого мод позволяет:

а) изменить компас на альтернативный, более тонкий.

б) изменить индикатор скрытности с «Раскрывающийся глаз» на «Заполняющуюся узкую полоску»

в) передвинуть индикатор скрытности (лично мне, как лучнику, этот индикатор постоянно мешал целиться в отдаленную жертву, ибо заслонял ее — после сдвига индикатора проблема ушла 🙂 )

г) изменить прицелы (обычный и в режиме скрытности) на альтернативные, представляющие собой жирненькую точку.

Наглядной демонстрацией данных плюшек (кроме пункта «б») служит один из прилагаемых скриншотов (сделан с моей текущей игры). Там, как вы видите, полоски состояния сдвинуты в угол и размещены «бутербродом», передвинут и немного уменьшен «скрытный глаз» и компас с прицелом заменены на альтернативные.

Совместим с immersive HUD

Несовместим с любыми модами, изменяющими файлы hudmenu.swf или hudmenu.gfx

Пояснения и советы:

В МСМ-меню во вкладке «Настройка видимости» самая первая опция («Всегда показывать состояние») отвечает за показ полос здоровья, магии, запас сил. «Включено» — показывать всегда, «Выключено» — показывать только полосу, которая меньше 100%.

Несколькими строчками ниже найдете опцию «Показ текста ‘Вы обнаружены’ » — речь идет о тексте «Вас не видят» и «Вы обнаружены», когда ваш герой находится в режиме скрытности. Если вы уберете отметку в этой опции, данные текстовые оповещалки пропадут.

Чтобы перемещать, увеличивать/уменьшать и поворачивать элементы HUD, вам предварительно нужно зайти в МСМ-меню во вкладку «Расположение элементов» и запомнить/перенастроить горячие клавиши. Затем нажать горячую клавишу «Вкл/выкл режим настройки» (по умолчанию это NumPad-Enter), экран изменится на такой, какой изображен на одном из скриншотов — появятся несколько зеленых прямоугольников и зеленый же текст. Ну а дальше клавишами «Следующий/предыдущий элемент» (NumPad * и NumPad / по умолчанию) выбираете нужный вам элемент и двигаете/поворачиваете его. Когда закончите, нажимайте клавишу «Вкл/выкл режим настройки» еще раз. Если в процессе настройки вам что-то будет непонятно, никто не запрещает экспериментировать — к вашим услугам всегда есть клавиша «Вернуть на позицию по умолчанию» (NumPad 0)

В МСМ-меню во вкладке «Расположение элементов» есть опция «Смена шага». Подразумевается шаг, с которым выбранный элемент движется по экрану. Шаг меняется циклично: 1 пункт — 10 пунктов — 0.5 пунктов — 1 пункт и тд. Также «Шаг» влияет еще и на поворот элемента (1 градус — 10 градусов).

В той же вкладке последняя опция справа, «Повернуть элемент/выровнять текст». С «Повернуть элемент» все ясно, а «Выровнять текст» означает примерно то же, что и в Word’е — выравнивание текста по левому краю/правому краю/по центру. Разумеется, это применимо только к тем элементам, которые представляют собой тексты, например, субтитры.

Небольшой нюанс работы мода: если у вас включены опции «альтернативный прицел» (хоть обычный, хоть скрытный, хоть оба), после входа в игру прицелы будут стандартными пока вы не наведетесь на любой используемый объект (бочка/сундук/труп/дверь/живой НПЦ/валяющийся меч или доспех или книга — в общем, любой объект, с которым можно взаимодействовать). Если вы загружаете некое сохранение, будучи при этом в игре, такой проблемки не будет, прицелы не собьются.

Установка: поместить все файлы из архива в папку . \Steam\SteamApps\common\Skyrim\Data, активировать плагин в лаунчере.

В разделе скриншотов также приложены 2 видеоролика, демонстрирующие возможности мода и его настройку.

Источник

Читайте также:  Польза пресса для женского здоровья
Adblock
detector