Меню

Молитва иоанну крестителю за детей здоровье

Молитвы Пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну

Тропарь, глас 2 *

Па́мять пра́веднаго с похвала́ми,/ тебе́ же довле́ет свиде́тельство Госпо́дне, Предте́че,/ показа́л бо ся еси́ вои́стинну и проро́ков честне́йший,/ я́ко и в струя́х крести́ти сподо́бился еси́ Пропове́даннаго./ Тем­же за и́стину пострада́в ра́дуяся,/ бла́говести́л еси́ и су́щим во а́де Бога я́вльшагося пло́тию,/ взе́млющаго грех мира/ и подаю́щаго на́м ве́лию ми́лость.

Пере­вод: Память пра­вед­ни­ка чтит­ся похва­ла­ми, тебе же доволь­но сви­де­тель­ства Гос­под­ня, Пред­те­ча, ведь явил­ся ты поис­ти­не из про­ро­ков слав­ней­шим, ибо удо­сто­ил­ся в стру­ях кре­стить Про­по­ве­дан­но­го. Пото­му за исти­ну постра­дав с радо­стью, бла­го­вест­во­вал ты и нахо­дя­щим­ся во аде Бога, явив­ше­го­ся во пло­ти, подъ­ем­лю­ще­го грех мира и пода­ю­ще­го нам вели­кую милость.

Кондак, глас 6 *

Плотска́го Тво­е­го́ прише́ствия убоя́вся Иорда́н,/ стра́хом возвраща́шеся,/ проро́ческое же служе́ние исполня́я Иоа́нн,/ тре́петом спря́ташеся,/ А́нгельстии чи́ни ужаса́хуся,/ зря́ще Тя во струя́х пло́тию креща́ема,/ и вси́ су́щии во тьме озаря́хуся,// воспева́юще Тя, я́вльшагося и просвети́вшаго вся.

Пере­вод: При­ше­ствия Тво­е­го во пло­ти устра­шив­шись, Иор­дан в тре­пе­те вспять обра­щал­ся; духов­ное же слу­же­ние испол­няя, Иоанн в стра­хе укло­нял­ся; ангель­ские пол­ки изум­ля­лись, уви­дев Тебя, в стру­ях пло­тью кре­ща­е­мым, и все, пре­бы­вав­шие во тьме, оза­ря­лись, вос­пе­вая Тебя, явив­ше­го­ся и про­све­тив­ше­го все.

Молитва 1‑я *

Крести́телю Христо́в, пропове́дниче покая́ния, ка́ющагося не пре́зри мене́, но, совокупля́яся с во́и Небе́сными, моли́ся ко Влады́це за мене́, недосто́йнаго, уны́лаго, немощна́го и печа́льнаго, во мно́гия беды́ впа́дшаго, утружде́ннаго бу́рными по́мыслы ума́ мое­го́. Аз бо есмь верте́п злых дел, отню́дь не име́яй кон­ца́ грехо́вному обы́чаю, пригвожде́н бо есть ум мой земны́м ве́щем. Что сотво­рю́, не вем, и к кому́ прибе́гну, да спасе́на бу́дет душа́ моя́, то́кмо к тебе́, святы́й Иоа́нне, благода́ти тезоимени́те, я́ко тя пред Го́сподем, по Богоро́дице, вем бо́льша бы́ти рожде́нных всех: ты бо сподо́бился еси́ косну́тися вер­ху́ Царя́ Хри­ста́, взе́млющаго гре­хи́ ми́ра, А́гнца Бо́жия. Его́же моли́ за гре́шную мою́ ду́шу, да поне́ отны́не, в первыйна́десять час, поне­су́ тяго­ту́ благу́ю и при­и­му́ мзду с после́дними. Ей, Крести́телю Христо́в, честны́й Предте́че, кра́йний проро́че, пе́рвый во благода́ти му́чениче, по́стников и пусты́нников наста́вниче, чисто­ты́ учи́телю и бли́жний дру́же Христо́в, тя молю́, к тебе́ прибега́ю, не отри́ни мене́ от тво­е­го́ заступле́ния, но возста́ви мя, па́дшагося мно́гими гре­хи́, обно­ви́ ду́шу мою́ покая́нием, я́ко вторы́м креще́нием, поне́же обо­е­го́ нача́льник еси́, креще́нием омыва́яй грех, покая́ние же пропове́дуяй во очище́ние кого́ждо дел скве́рных; очи́сти у́бо мя, грех­ми́ оскверне́ннаго, и пону́ди вни́ти, а́може ничто́ же скве́рно вхо́дит, в Ца́рствие Небе́сное, Ами́нь.

Молитва 2‑я

Крести́телю Христо́в, честны́й Предте́че, кра́йний проро́че, пе́рвый му́чениче, по́стников и пусты́нников наста́вниче, чисто­ты́ учи́телю и бли́жний дру́же Христо́в! Тя молю́, и тебе́ прибега́ю не отри́ни мене́ от тво­е­го́ заступле́ния, не оста́ви мя па́дшего мно́гими гре­хи́; обно­ви́ ду́шу мою́ покая́нием, я́ко вторы́м креще́нием; очи́сти мя, гре­хи́ оскверне́ннаго, и пону́ди вни́ти, а́може ничто́же скве́рно вхо́дит, в Ца́рствие Небе́сное. Ами́нь.

Личное прошение

О, святы́й уго́дниче Бо́жий, крести́телю Спа́сов Иоа́нне. Услы́ши мя, гре́шного (и́мя). Умо­ли́ Хри­ста́ Бо́га, да сподо́бит (благода́ти свята́го креще́ния, покая́ния) раба́ Сво­е­го́ (и́мя). Да вси ку́пно прославля́ем милосе́рдие в Тро́ице сла́вимаго Бо́га, Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, и твое́ усе́рдное хода́тайство во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Краткое житие

Дни памя­ти 7/20 янва­ря, 24 февраля/9(8) мар­та, 25 мая/7 июня, 24 июня/7 июля,
29 августа/11 сен­тяб­ря, 23 сентября/6 октяб­ря, 12/25 октября

Как про­по­вед­ни­ку пока­я­ния и пер­во­му совер­ши­те­лю вод­но­го кре­ще­ния, ему молят­ся о при­об­ще­нии к Церк­ви некре­ще­ных людей и даро­ва­нии пока­ян­но­го чувства.

Читайте также:  Консультации для родителей дошкольников здоровье детей дошкольников

Рекомендуемые записи

Оставить комментарий

Отменить ответ

7 комментариев

Дни памя­ти Иоан­на Кре­сти­те­ля ошиб­ка 11 сен­тяб­ря а не 12 как у вас и нет 7 июля это Рож­де­ство его по ново­му стилю.

Олег, бла­го­да­рим, исправлено.

После смер­ти Иро­да Вели­ко­го рим­ляне раз­де­ли­ли тер­ри­то­рию Пале­сти­ны на четы­ре части и в каж­дой части поста­ви­ли пра­ви­те­лем сво­е­го став­лен­ни­ка. Ирод Анти­па полу­чил от импе­ра­то­ра Авгу­ста в управ­ле­ние Гали­лею. У него была закон­ная жена, дочь ара­вий­ско­го царя Аре­фы. Ирод оста­вил ее и сожи­тель­ство­вал с Иро­ди­а­дой, женой сво­е­го бра­та. Про­рок Иоанн неод­но­крат­но обли­чал его, но царь не посмел при­чи­нить ему зла, так как почи­тал Иоан­на Кре­сти­те­ля как про­ро­ка и боял­ся народ­но­го гне­ва. Все же свя­той Иоанн Кре­сти­тель был поса­жен в тем­ни­цу царем Иро­дом (Лк. 3, 19–20).

В день сво­е­го рож­де­ния Ирод устро­ил бога­тый пир, на кото­ром перед гостя­ми пля­са­ла Сало­мия, дочь Иро­ди­а­ды. Она так уго­ди­ла этим Иро­ду, что он поклял­ся перед гостя­ми дать ей все, чего бы она ни попро­си­ла. Сало­мия пошла к мате­ри за сове­том. Иро­ди­а­да научи­ла дочь про­сить голо­ву свя­то­го Иоан­на Кре­сти­те­ля. Ирод опе­ча­лил­ся: он боял­ся гне­ва Божи­его за убий­ство про­ро­ка, но не мог нару­шить неосто­рож­ной клятвы.

Иоан­ну Кре­сти­те­лю отру­би­ли голо­ву и отда­ли Сало­мии. По пре­да­нию, голо­ва про­дол­жа­ла обли­чать Иро­да и Иро­ди­а­ду. Неисто­вая Иро­ди­а­да иско­ло­ла язык про­ро­ка булав­кой и зако­па­ла голо­ву в нечи­стом месте. Но Иоан­на, жена цар­ско­го домо­пра­ви­те­ля Хузы, тай­но взя­ла свя­тую гла­ву, поло­жи­ла в сосуд и погреб­ла ее на Еле­он­ской горе, в одном из поме­стий Иро­да. Тело свя­то­го Иоан­на Кре­сти­те­ля взя­ли его уче­ни­ки и погреб­ли его. Божий гнев обру­шил­ся на тех, кто решил­ся погу­бить про­ро­ка. Сало­мия пере­хо­ди­ла зимой реку Сико­рис и про­ва­ли­лась под лед. Она висе­ла телом в воде, а голо­ва ее нахо­ди­лась надо льдом. Подоб­но тому, как она неко­гда пля­са­ла нога­ми по зем­ле, теперь она, слов­но пля­шу­щая, про­из­во­ди­ла бес­по­мощ­ные дви­же­ния в ледя­ной воде. Так она висе­ла до тех пор, пока ост­рый лед не пере­ре­зал ее шеи. Голо­ву ее, отре­зан­ную острой льди­ной, при­нес­ли Иро­ду и Иро­ди­а­де, как неко­гда при­нес­ли им голо­ву Иоан­на Пред­те­чи, а тело ее так и не нашли. Ара­вий­ский царь Аре­фа в отмще­ние за бес­че­стие сво­ей доче­ри — жены Иро­да чет­ве­ро­власт­ни­ка — дви­нул свои вой­ска про­тив нече­сти­во­го царя и нанес ему пора­же­ние. Рим­ский импе­ра­тор Гай Юлий Цезарь Кали­гу­ла (37–41 гг.) в гне­ве сослал Иро­да вме­сте с Иро­ди­а­дой в зато­че­ние в Гал­лию, а потом в Испа­нию. Там они были погло­ще­ны раз­верз­шей­ся землей.

Через мно­го лет после каз­ни Иоан­на Кре­сти­те­ля, когда зем­ля, в кото­рой поко­ил­ся сосуд со свя­тою гла­вой Пред­те­чи, пере­шла в соб­ствен­ность бла­го­че­сти­во­му вель­мо­же Инно­кен­тию, этот сосуд был обре­тен при стро­и­тель­стве церк­ви, Инно­кен­тий узнал о вели­чии свя­ты­ни по быв­шим при этом чуде­сам и зна­ме­ни­ям. Но перед сво­ей кон­чи­ной, боясь как бы свя­ты­ня не была пору­га­на ино­вер­ца­ми, он сно­ва скрыл ее в том же месте.

Про­шло мно­го лет, цер­ковь, постро­ен­ная Инно­кен­ти­ем, при­шла в запу­сте­ние. Во вре­мя прав­ле­ния импе­ра­то­ра Кон­стан­ти­на Вели­ко­го двум ино­кам, при­шед­шим на покло­не­ние в Иеру­са­лим, два­жды явил­ся свя­той Иоанн Кре­сти­тель и ука­зал место нахож­де­ния сво­ей чест­ной гла­вы. Отко­пав свя­ты­ню, ино­ки поло­жи­ли ее в мешок из вер­блю­жьей шер­сти и отпра­ви­лись домой, но по доро­ге встре­ти­ли незна­ко­мо­го гор­шеч­ни­ка, кото­ро­му дове­ри­ли нести дра­го­цен­ную ношу. Тогда гор­шеч­ни­ку явил­ся сам Пред­те­ча и велел бежать от нера­ди­вых ино­ков вме­сте с ношей. В семье гор­шеч­ни­ка чест­ная гла­ва хра­ни­лась и пере­да­ва­лась из поко­ле­ния в поко­ле­ние в запе­ча­тан­ном сосу­де, пока ею не завла­дел свя­щен­ник Евста­фий, зара­жен­ный ере­сью ари­ан­ства. Поль­зу­ясь чудо­дей­ствен­ной силой, исхо­див­шей от гла­вы, он совра­тил мно­же­ство людей в ересь. Когда же его кощун­ство откры­лось, он бежал, зако­пав свя­ты­ню в пеще­ре близ Емес­сы, наде­ясь впо­след­ствии сно­ва забрать ее. Но Бог это­го не допу­стил. В пеще­ре посе­ли­лись бла­го­че­сти­вые ино­ки, и воз­ник монастырь.

Читайте также:  Здоровье богатство сила успех

В 452 году архи­манд­ри­ту мона­сты­ря Мар­кел­лу свя­той Иоанн ука­зал в виде­нии место сокры­тия сво­ей гла­вы, и она была вновь обре­те­на. Свя­ты­ню пере­нес­ли в Емес­су, а затем в Кон­стан­ти­но­поль. Празд­ник пер­во­го и вто­ро­го чудес­но­го обре­те­ния гла­вы Иоан­на Кре­сти­те­ля отме­ча­ет­ся Цер­ко­вью 8 мар­та (24 фев­ра­ля ст. ст.). Око­ло 850 года, когда в Кон­стан­ти­но­по­ле воз­ник­ли вол­не­ния, свя­зан­ные со ссыл­кой свя­ти­те­ля Иоан­на Зла­то­уста, гла­ва свя­то­го Иоан­на Кре­сти­те­ля была уне­се­на в Емес­су, а отту­да, во вре­мя набе­га сара­цин, — в Кома­ны, где была спря­та­на поз­же, во вре­ме­на ико­но­бор­че­ских гоне­ний. После вос­ста­нов­ле­ния ико­но­по­чи­та­ния Пат­ри­ар­ху Игна­тию ночью на молит­ве было ука­за­но место, где хра­ни­лась чест­ная гла­ва. Свя­ты­ня сно­ва была обре­те­на и пере­не­се­на в при­двор­ную цер­ковь; часть ее хра­нит­ся на Афоне. Празд­ник тре­тье­го обре­те­ния гла­вы свя­то­го Иоан­на Пред­те­чи — 7 июня (25 мая ст. ст.).

В память усек­но­ве­ния гла­вы свя­то­го Иоан­на Кре­сти­те­ля Цер­ко­вью 11 сен­тяб­ря уста­нов­лен празд­ник и стро­гий пост, как выра­же­ние скор­би хри­сти­ан о насиль­ствен­ной смер­ти вели­ко­го Пророка.

Вот исправ­лен­ная молит­ва: Крести́телю Христо́в, пропове́дниче покая́ния, ка́ющагося не пре́зри мене́, но, совокупля́яся с во́и Небе́сными, моли́ся ко Влады́це за мене́, недосто́йнаго, уны́лаго, немощна́го и печа́льнаго, во мно́гия беды́ впа́дшаго, утружде́ннаго бу́рными по́мыслы ума́ мое­го́. Аз бо есмь верте́п злых дел, отню́дь не име́яй кон­ца́ грехо́вному обы́чаю, пригвожде́н бо есть ум мой земны́м ве́щем. Что сотво­рю́, не вем, и к кому́ прибе́гну, да спасе́на бу́дет душа́ моя́, то́кмо к тебе́, святы́й Иоа́нне, благода́ти тезоимени́те, я́ко тя пред Го́сподем, по Богоро́дице, вем бо́льша бы́ти рожде́нных всех: ты бо сподо́бился еси́ косну́тися вер­ху́ Царя́ Хри­ста́, взе́млющаго гре­хи́ ми́ра, А́гнца Бо́жия. Его́же моли́ за гре́шную мою́ ду́шу, да поне́ отны́не, в первыйна́десять час, поне­су́ тяго­ту́ благу́ю и при­и­му́ мзду с после́дними. Ей, Крести́телю Христо́в, честны́й Предте́че, кра́йний проро́че, пе́рвый во благода́ти му́чениче, по́стников и пусты́нников наста́вниче, чисто­ты́ учи́телю и бли́жний дру́же Христо́в, тя молю́, к тебе́ прибега́ю, не отри́ни мене́ от тво­е­го́ заступле́ния, но возста́ви мя, па́дшагося мно́гими гре­хи́, обно­ви́ ду́шу мою́ покая́нием, я́ко вторы́м креще́нием, поне́же обо­е­го́ нача́льник еси́, креще́нием омыва́яй грех, покая́ние же пропове́дуяй во очище́ние кого́ждо дел скве́рных; очи́сти у́бо мя, грех­ми́ оскверне́ннаго, и пону́ди вни́ти, а́може ничто́ же скве́рно вхо́дит, в Ца́рствие Небе́сное, Ами́нь.

Источник

Молитвы Иоанну Предтече (Крестителю)

К Иоанну Крестителю обращаются за помощью в исцелении от всякого недуга:

— от головной боли,
— от бесплодия,
— от пьянства и пагубных привычек,
— для успокоения.

Молиться можно как за себя, так и за свои близких (за своих детей).

Молитва первая

Крестителю Христов, проповедниче покаяния, кающагося не презри мене, но совокупляяся с вoи Небесными,

молися ко Владыце за менe, недостойнаго, унылаго, немощнaго и печальнаго, во многия беды впaдшаго, утруждeннаго бурными пoмыслы ума моего.

Аз бо есмь вертеп злых дел, отнюдь не имeяй конца греховному обычаю, пригвождeн бо есть ум мой земным вещeм.

Что сотворю? Не вем.

И к кому прибегну, да спасeна будет душа моя?

Токмо к тебе, святый Иоанне, благодати тезоимените, яко тя пред Господем по Богородице вем больша быти рожденных всех,

Читайте также:  Состояние здоровья при отказе от курения

ибо ты сподобился еси коснутися верхy Царя Христа, взeмлющаго грехи мира, Агнца Божия.

Егoже моли за грешную мою душу, да понe отныне, в первыйнaдесять час, понесу тяготу благую и приму мзду с последними.

Ей, Крестителю Христов, честный Предтече, крайний Пророче, первый во благодати мучениче, постников и пустынников наставниче, чистоты учителю и ближний друже Христов!

Тя молю, к тебе прибегаю: не отрини мене от твоего заступления, но возстави мя, падшагося многими грехи.

Обнови душу мою покаянием, яко вторым крещением, понeже обоегo начальник еси: крещением омывaяй прародительный грех, покаянием же очищaяй коегождо дело скверно.

Очисти мя, грехами осквернeннаго, и понyди внити, aможе ничтоже скверно входит, в Царствие Небесное.

Молитва вторая

Святый Предтече и Крестителю Христов Иоанне!

Проповедник сый покаяния, кающихся не презри нас, но молися ко Владыце Христу за нас, недостойных рабов, унылых, немощных, во многия грехи впадших.

Смерти убо чаем, о гресех же наших николиже поболехом и о Царствии Небеснем не попекохомся:

но не презри нас, Крестителю Христов, честный Предтече, болий рожденных всех, постником и пустынником наставниче, чистоты учителю и ближний друже Христов.

Тя молим, к тебе прибегаем:

не отрини нас, просящих твоего заступления, обнови души наша покаянием, еже есть второе крещение:

твоим ходатайством пред Господем испроси нам очищение грехов.

Уста недостойная вопиют к тебе, и душа смиренная молится, сердце сокрушенное из глубины воздыхает:

простри пречистую твою десницу и защити нас от враг видимых и невидимых.

Ей, Господи Иисусе Христе!

Молитвами святаго Иоанна Крестителя Твоего, изряднее же Пречистыя Твоея Матери, Владычицы нашея Богородицы, спаси нас, грешных рабов Твоих, кающихся о гресех.

Ты бо еси Бог кающихся, и на Тя, Спасителя, возлагаем надежду, славяще Пресвятое Имя Твое, со Безначальным Твоим Отцем, и со Пресвятым и Благим и Животворящим Твоим Духом, ныне и присно и во веки веков.

Третья молитва

Крестителю Христов честный Предтече, крайний пророче, первый мучениче, постников и пустынников наставниче, чистоты учителю и ближний друже Христов!

Тя молю, и тебе прибегая не отрини мене от твоего заступления, не остави мя падшего многими грехи;

обнови душу мою покаянием, яко вторым крещением;

очисти мя, грехи оскверненнаго, и понуди внити, иможе ничтоже скверно входит, в Царствие Небесное.

Молитва Иоанну Предтече от тюрьмы

Предтече и крестителю Христов Иоанне, проповедниче покаяния!

Ты неповинне всажден был еси в темницу:

аз же, вверженный в злоключение сие, достойное по делом моим приемлю, яко преступник правды и закона.

Всели в мое сердце чувство покаяния о гресех моих!

Несть бо ни единыя злобы ни беззакония, ихже аз, окаянный, не содеях; престрашни греси мои.

Научи мя право глаголати о мне самом пред судиями.

Не преставаяй и в темнице обличати беззаконнаго Ирода, даруй ми, да наипаче зде обличает мене совесть моя,

да от обличении ея не возмогу на долзе времени утаити мое преступление.

Аще же осужден буду понести наказание, даруй ми быти терпеливу, якоже ты сам терпеливно несл еси усекновение главы твоея, желанное от Иродиады.

Ей, Крестителю Христов!

Простри ми, рабу твоему, руку, крестившую Христа Спасителя моего, да мя извлечеши из глубины погибели.

Ты еси больший всех в рожденных женами, ты еси первый по Богородице, праведник между человеки.

Сего ради прибегаю к тебе аз, имеяй потребу в велицем ходатае, яко велик есмь грешник.

Убо и да осенит мене, недостойнаго, благодать твоя, Предтече Господень.

Источник

Adblock
detector